Začali jste se sledováním návštěvnosti svého webu a zjistili jste, že je neuvěřitelně nízká? To zajisté nikoho nepotěší. Pokud jste bez návštěvnosti, znamená to, že jste ještě web nezačali propagovat nebo že ho propagujete špatně. Základem je zvolit vhodný způsob propagace a následně také zkušenou agenturu, která vám propagaci zajistí. Častou chybou je dělání online propagace svépomocí. Jak chcete od propagace očekávat skvělé výsledky, když bude dělaná amatérsky. Zaměřit byste se měli především na PPC reklamu, která vám dokáže přinést výsledky v krátkém čase.
Co byste měli o PPC vědět
Než se budete chtít do této propagace vrhnout, měli byste pochopitelně vědět, ppc kampaň – co je to. Jde o cílenou reklamu, u které se platí za prokliky. Tato propagace se zobrazuje ve vyhledávání a také v obsahu webů. Ve vyhledávání na vás kouká obvykle v textové podobě a v obsahu webů má mnoho podob, od videoreklam a animací až po obrazovou reklamu. Jelikož se zobrazuje skoro všude, je velmi účinná a pokud se udělá atraktivně, snadno zaujme cílovou skupinu.
Provozuje se na reklamních platformách vyhledávačů, nejznámější je u nás google ads a sklik – ppc reklama. Jak již bylo zmíněno výše, největší chybou je dělat reklamu svépomocí. Veškerý svůj čas byste měli věnovat svému byznysu a na propagaci si zvolit profesionální marketingovou agenturu, která má prokazatelné reference. V oblasti PPC je skvělou volbou agentura na ppcprofits.cz. Postará se o kompletní zajištění PPC reklamy. Založí vám reklamní účet, kampaň správně nastaví, spustí ji už do 5 pracovních dnů a bude ji profesionálně spravovat, aby vám přinášela ty nejlepší výsledky. Budete mít po celou dobu spolupráce plný přístup do reklamního účtu i k analytickým nástrojům. Je důležité mít spolehlivého partnera, u kterého máte jistotu úspěchu.